czskpldeen
Witaj
Użytkownik: Hasło:
Zapamiętaj:
Rejestracja! | Hasło?
 
Strony: [1]   Do dołu
 
Autor Wątek: Němčina - kurzy němčiny ve Vídni  (Przeczytany 74953 razy)
tavode



Karma: 0
Wiadomości: 3



« : Maj 25, 2009, 01:53:15 pm »

Ahoj,
potřebovala bych si zlepšit němčinu, abych tu nebyla úplně za vidláka - jsem falešný začátečník s velmi širokou slovní zásobou o družbě s JZD Rote Stern, což tady ve Vídni zrovna neuplatním...
Neporadili byste mi prosím někdo, kam chodit na němčinu? Koukala jsem na intenzivní kurzy a zjistila, že ceny těch nejlevnějších se pohybují okolo 250 EUR. Je to vážně to nejlevnější, co se dá sehnat? 
Díky moc Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2014, 10:22:43 pm wysłane przez David » Zapisane
Rokytles



Karma: 1
Wiadomości: 28

v čínské restauraci- Auhof na okraji Vídně


WWW
« Odpowiedz #1 : Maj 25, 2009, 06:36:23 pm »

Nahlédni nebo zajdi na www.komensky.at ,dělali tam kursy pro rodiče dětí z Čech a Slovenska. Třeba až od září, ale určitě levněji. Čau Petr
Zapisane
Hanculinka



Karma: 0
Wiadomości: 10


« Odpowiedz #2 : Maj 26, 2009, 10:02:58 am »

Ahojky, da se tu sehnat i levnejsi kurzy treba na vhs. Ja chodim na ty za 250 euro, a je to ctyri krat tydne po 3 hodinach. Ja jsem s tim spokojena.
Zapisane
ka.kvasnickova



Karma: 0
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #3 : Maj 12, 2014, 09:00:32 pm »

Ahoj všem, potřebovala bych pomoci. Odstěhovala jsem se do Vídně a potřebovala bych pomoci s němčinou. Před 5 lety jsem z němčiny maturiovala, ale už si skoro nic nepamatuji....
Je tu někdo kdo chodiíl na nějaky kurz přímo ve Vidni a doporučil mi ho a dal mi nějake blžši info prosím? Nebo v případě je tu někdo, kdo by mi s němčinou pomohl sám? Moc díky za radu Uśmiech
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
 
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!

Regulamin | Kontakt | © Autostop.pl 2009-2024

Zahnarzt München |