czskpldeen
Witaj
Użytkownik: Hasło:
Zapamiętaj:
Rejestracja! | Hasło?
 
Strony: [1]   Do dołu
 
Autor Wątek: 1&1 problem s poskytovatelem  (Przeczytany 32458 razy)
rusna
Gość
« : Sierpień 23, 2017, 03:06:21 pm »

Ahoj,

mam prave cerstvou zkusenost s 1&1...
Nas pritel si tu kousek od nas otevrel ceskou restauraci,ale jak se stava,tak od znameho dostal doporuceni na internet od 1&1,nechal jim podepsat smlouvu a SEPA.
Problem je v tom,ze i po 2 mesicich od podepsani smlouvy net nefunguje a 1&1 uz si stahli mesicni platbu 25 Euro,v restauraci byl technik z Telecomu 3krat,premeril signal se zasuvky-ok,signal ze zasuvky do kabelu.ok,pripojili Fritzbox a nic,internet nejede a to uz jsme dostali 3Fritzboxy na zkousku.

Volal jsem na zakaznickou linku a porad me navadeli k Frizboxu ablablabla,nejede to......nevim na koho se mam obratit nebo mam smlouvu vypovedet a najit jineho poskytovatele...Telecom.atd

Muzeme smlouvu vypovedet?jak dlouho je vypovedni doba?

Diky Michal
Zapisane
Standa_el



Karma: 0
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #1 : Sierpień 24, 2017, 05:34:20 am »

Ahoj, řešil jsem stejný problém u 1&1. Nakonec jsem dal modem do továrního nastavení a nechal si poslat nový dopis se start kódem.
Zapisane
kleena



Karma: 81
Wiadomości: 1795



« Odpowiedz #2 : Sierpień 29, 2017, 02:19:31 pm »

Standardní postup by každopádně byl, nechat poskytovatele řešit, až to vyřeší. To v některých případech trvá déle, problém může být jak v 1&1, tak ve spolupráci mezi nimi a dodavateli vedení (Telekom).

Pokud Telekomí technik změřil linku a viděl tam signál DSL (na to má přístroje), pak by linka měla být v pořádku a problém bych čekal v routeru či u 1&1.

Máš-li pořádný Fritzbox, měl by ti sám umět ukázat, jestli linku vidí - například takto (tohle je ovšem snímek české linky Uśmiech )

I na vedlejší záložce "DSL" je leccos technického k lince.

Potom bys v menu System/Ereignisse bys mohl vidět záznamy o tom, jak se snaží připojit. Pokud tam bude něco o chybě přihlášení, bude to 1&1 nebo přístupovými údaji. Pokud tam je něco o "timeout", mohla by to zase být linka, nebo 1&1.
Každopádně je klidně denně buzerujte a ptejte se, co udělají dál a signalizujte, že ztrácíte trpělivost.
Až to spraví, nechte si na tu dobu minimálně dobropisovat měsíční paušál.

Kdyby to opravdu po několik týdnů nešlo, pak bych jim opravdu napsal dopis - papírový, s doručenkou - ve kterém jim dáte konkrétní lhůtu třeba 3 týdnů a pohrozíte, že jinak pro nesplnění smlouvy odstoupíte. Jak přesně se takové odstoupení dělá, je pak nejlepší si nastudovat na internetu.

Každopádně hodně štěstí!
Zapisane

A opice mínusují a mínusují...
i.Shag
Strony: [1]   Do góry
 
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!

Regulamin | Kontakt | © Autostop.pl 2009-2024

Zahnarzt München |


Stránka byla vygenerována za 0.01061 sek. Na databázi bylo odesláno 11 dotazů